9.6.10

What wear in the heat.

What to wear in in 94° weather?  Pierre Mantoux summer tights of course! OK, other's might call them fishnets, but they are summer tights to me.
My Happy Birthday Elaines and a cheapy dress my friend was going to throw away because she moved to Brooklyn and needed the closet space. Thanks Liza!
I have a slight addiction to tights and gloves.  I would say I have a slight addiction to shoes, but really, why insult your intelligence and waste your time?  You are smarter than that, and would you really believe me?  
Hugs kisses and Shoes,
Rocio

Image by Pietro Cervantes, I stole it from Facebook after someone tagged my in it.


¿Que ponerme cuando la temperatura llega a 34°? Las medias de verano de  PierreMantoux  por supuesto! Bueno, bueno tal ves otroz las llaman medias de red, o mallas de red, pero para mi son mallas de verano.  
Mis Happy Birthday Elaines con un vestido chimbo que mi amiga iba a tirar por que despues de mudarce a Brooklyn necesitaba espacio en su armario. ¡Gracias Liza!
Tengo una pequeña adicción a las mallas y los guantes. Diría que tambien tengo una adicción a los zapatos, pero ¿me creen? 
Besos y zapatos, Rocío  
Related Posts with Thumbnails