6.5.10

Men do it better than Women

When it comes to purchasing footwear, men do it better than women, for the most part.  Generally.  On average.  Women might buy more shoes, and yes I know of some men that own more shoes than probably me, well, maybe not counting the shoes that I made in production and are not my size and I should be selling.  Speaking of selling,  I should really be selling my shoes, if you know of someone that would like to buy / order a pair.  Or twenty, feel free to pass along my info.  No really, I should be selling these shoes, the staff is hungry and I have to buy more chicken for them.    
Somehow,  I digressed.  
So women buy more shoes, and men buy fewer, that's what I was saying?  Yes, it was.  

When man finds out that I am a shoe designer and for about 6 years made the shoes myself  (I now have a little help) what he wants to talk to me about is craftsmanship, the size they wear, and their width.

"I wear a 10 narrow, very narrow, and I can only find shoes to fit me here____, so I only buy my shoes there."  
"I wear a whatever size and I have a very wide foot, so I only wear blank shoes because they are what fit me.  They are great."

When women talk to me about shoes, they bring up the price they paid for their favourite shoes, and the colour.  I have to ask what their size is. 
"I wear a 9, but I think I have a narrow foot, so I buy 8 1/2's" 
That's rich.   Why not look for narrow shoes?  So now your feet are curled inside of that poor poor shoe.  

"I wear a six, but since the 6's pinch the side of my foot, sometimes I get 7's" 
oh!  So now,  the heel of your shoe is walking behind you saying 
"Oh, wait!  I'm back here!  Don't leave me! Waaaaiiiit!"

We are not making skirts, these are shoes.

Many stores do not tell you this, but you can get the same style in a narrow or wider width.  Even that popular store in the mall, yes, they also can stretch your shoes!
Hugs kisses and GOOD FITTING SHOES, even if they are not mine, but really, they should be,
Rocio


Cuando se trata de comprar calzado, los hombres lo hacen mejor que las mujeres.   En general.   Tal vez las mujeres  compran más zapatos, y sí sé de algunos hombres que poseen más zapatos que lo que yo probablemente tengo, bueno, sin contar los zapatos que he hecho en la producción  q no son de mi tamaño  y q tengo para vender. Hablando de vender, de verdad debo vender mis zapatos, si sabes de alguien que quisiera comprar / ordenar de un par o veinte, siéntanse libre de pasar mi información. No ¡en serio!, debería estar vendiendo estos zapatos, el personal tiene hambre y tengo que comprar más pollo para ellos.  ¿Donde estaba?  A ver, las mujeres compran más zapatos.. a, sí.  
Cuando el hombre se entera de mi profesión, me habla de calidad, y su talla y su anchura.

-Yo calzo un 10 estrecho, muy estrecho, y soló puedo encontrar zapatos que me queden bien aquí____, así que solamente compro mis zapatos en tal tienda.-
-Yo calzo talla tal, y tengo un  pie ancho, así que solo uso tal zapato por que es lo que me queda bien.  Son demasiado buenos.-
Cuando la mujer me habla de calzado, me habla del precio de su par favorito, y del color.  Yo le tengo que preguntar como calza.
-Yo calzo un 9, pero creo que mi pie es un poco estrecho, así que a veces compro del 8 1/2-
Ya veo los pobres dedos del pie todos engarruñados dentro del pobre zapatito!  
-Calzo 6, pero como el zapato me aprieta el lado de lo dedos, entonces a veces compro un 7-
O! Así que ahora, el talón del pobre zapato va andando tras ti diciendo 
-¡Epa! Espera!  ¡No me dejes!  ¡Me quedo muy atras! ¡Epaaaaaaa!-
¡Eso sí que es cómico! 
Que no estamos haciendo faldas, estos son zapatos.
Muchas tiendas no dicen esto, pero uno puede comprar el mismo estilo en opción estrecha o ancha. 
Bss y zapatos,
Rocío
pd si ven errores en los acentos, me disculpan, que este post fue largisimo, y que jodida me doy en este teclado americano sin acentos o la ñ, para buscarlos por otros lugares, tener que copiar y poenr aqui!  

Related Posts with Thumbnails